آیت ‌الله واعظ‌ طبسی از جمعه گذشته، به علت عارضه تنفسی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد بستری شده است
 
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری دانشجو، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از آیت‌ الله واعظ‌ طبسی عیادت کرد.

 حجت‌ الاسلام والمسلمین محمد محمدی دیشب در حاشیه عیادت از تولیت آستان قدس رضوی به خبرنگاران گفت: آیت‌ الله واعظ طبسی از شخصیت‌ هایی است که در تمام این سالها خالصانه برای امام رضا(ع) خدمت کردند.

وی افزود: وی از شخصیت های فعال قبل از انقلاب و از یاران امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس و از جمله افراد دلسوز، اثربخش و اثرگذار در زمان انقلاب بود.

این مسوول با بیان اینکه آیت‌ الله واعظ طبسی در استیفای حقوق موقوفات آستان قدس ایستادگی می‌ کنند، ادامه داد: پذیرش مسوولیت تولیت آستان قدس رضوی و خدمت صادقانه در این جایگاه کار بسیار دشواری است که آیت‌ الله واعظ طبسی خوشبختانه با مدیریت شایسته از این مسئولیت به خوبی پاسداری کرده‌ اند.

تاکنون شخصیت های زیادی از جمله علما، مراجع، طلاب، مسوولان کشوری و لشکری از آیت‌ الله واعظ طبسی در بیمارستان عیادت کرده اند.

آیت ‌الله عباس واعظ‌ طبسی از جمعه گذشته 7 اسفند، به علت عارضه تنفسی در اورژانس عدالتی بیمارستان امام رضا (ع) بستری شده است.
/2759/